lördag 19 oktober 2013

Arbetshörnan

Många av er som läser min blogg vet att jag nyss har fått jobb som språkgranskare. Jag är oerhört glad och stolt över jobbet för jag känner att jag verkligen förstärker mitt eget språk samtidigt.

Det som också är nytt och utmanande med jobbet är att jag jobbar hemifrån. Det är inte det lättaste kan jag säga, med en valp och en hög med disk och dammråttor i knutarna. Jag har liksom en tendens att alltid ta itu med någon hemsyssla först (om jag ens orkar med det) och vips har hela dagen flugit förbi utan att jag fått något till stånd. 

Jag bestämde mig för att röja upp skrivbordet i hopp om att hitta en miljö där jag kan jobba effektivt. Jag har ännu Jennifers kamera till låns så hade en liten photoshoot.



Bordsytan är inte helt slät så föremålen står och svajar.




4 kommentarer :

  1. Oj va fint me gult! De e rolit att utgå från en färg o sen si va som passar. Ja ble helt inspirerad nu, kameran hit snabbt!!! :D

    SvaraRadera
  2. Åh snyggt, en sån inspirerande arbetshörna!

    SvaraRadera